Chcesz, aby Twoja kampania reklamowa odniosła sukces? Sprawdź, jak ją przeprowadzić!

Biznes i internet

Podstawą każdych działań marketingowych jest odpowiednio zaplanowana strategia. Jeśli nie masz zielonego pojęcia o kampanii reklamowej prowadzonej w sieci, to dla dobra własnej firmy skorzystaj z pomocy specjalistów. Gdy raz wkroczysz na niewłaściwą drogę, może być ciężko Ci z niej zawrócić. A popełnione błędy będą się mściły jeszcze przez długi czas. Chcesz przeprowadzić kampanię emailową? Zanim się za to zabierzesz, zdobądź odpowiednią wiedzę.

Redakcja. Kto ma być odbiorcą treści?

Co to w ogóle za pytanie? Przecież wiadomo, że maile wysyłane są do osób, które wcześniej zapisały się np. do newslettera. Udana kampania emailowa musi być jednak nakierowana na konkretnego odbiorcę. Co to oznacza? Nie chodzi o to, że piszesz do Jana Kowalskiego. Kreując treści do email marketingu powinieneś jednak nakreślić wcześniej profil czytelnika. Zastanów się, jakie cechy charakteryzują Twoją grupę docelową. Wymaga to trochę pracy, jednak znacznie zwiększa prawdopodobieństwo odniesienia sukcesu działań promocyjnych.

Innym językiem będziesz się komunikował z młodzieżą, a inaczej będziesz dobierać słowa, gdy odbiorcą Twoich treści ma być osoba starsza. Pomyśl, jaki język będzie odpowiedni w przypadku Twoich klientów. Zwracaj się do nich bezpośrednio, jednak z szacunkiem. Unikaj sformułowań z języka potocznego, chyba że akurat pasuje on do profilu Twojej grupy docelowej.

Co zrobić, aby odbiorcy otworzyli maila?

To, co zawrzesz w mailu, zależy wyłącznie od Ciebie. Jednak nigdy nie masz pewności, że odbiorcy chętnie otworzą każdy wirtualny list, jaki do nich wyślesz. Co więcej, w czasach, gdy spam na skrzynkach odbiorczych atakuje nas każdego dnia z niemal każdej strony, musisz się liczyć raczej z niskim odsetkiem przeczytanych maili. Czy jest na to jakiś sposób?

Po pierwsze, zwróć się w tytule bezpośrednio do odbiorcy. Gromadząc adresy do newslettera, poproś, aby każdy, kto dopisuje się na listę mailingową, podał swoje imię. Po drugie, pamiętaj o tym, aby tytuł wiadomości był treściwy i intrygujący jednocześnie. Po trzecie, nie zapomnij o tym, aby w tytule zamieścić wezwanie do działania. Call to action zachęci czytelnika do zapoznania się z treścią przesłanej wiadomości.

To jak, jesteś już gotowy do przeprowadzenia swojej pierwszej kampanii emailowej? Grunt to dobre przygotowanie. Zbierz adresy i przygotuj treści w taki sposób, aby przyniosły założony wcześniej rezultat. Personalizuj wiadomości i używaj języka dostosowanego do grupy odbiorców, a Twoje szanse na sukces znacznie wzrosną!

 

Biznes i internet
Faktury. Metody tradycyjne a nowoczesne

W internecie można znaleźć wiele artykułów związanych z księgowością. Pośród nich pojawiają się takie, które mają na celu porównanie rozwiązań tradycyjnych i nowoczesnych, które w całości opierają się na komputerach. Nie ma wątpliwości, że to komputery dzisiaj wygrywają, w każdym aspekcie księgowości. Twórcy programów wykazują się naprawdę sporymi umiejętnościami, wiedzą, …

Biznes i internet
EDI Księgowość internetowa

Księgowość internetowa jest przyszłością w tej dziedzinie. Niektórzy ten rodzaj ewidencji finansowej określali jako zbyt przyszłościowy i nowatorski i myślano, że niezbyt dobrze będzie się on spisywał. Jednak okazało się to błędne myślenie, ponieważ ten typ księgowości spisuje się coraz lepiej i jest używany w wielu dużych przedsiębiorstwach. Obecnie nawet …

Biznes i internet
Kto może korzystać z biur rachunkowych

Z biur rachunkowych może korzystać każdy, kto potrzebuje skorzystania z wachlarzu usług przedstawionego przez biura rachunkowe. Zakres usług, a także szczegółowy cennik pojawia się zazwyczaj na stronach internetowych zakładanych przez określone biura rachunkowe.   Właśnie dlatego też każda firm ma szansę zapoznania się z większą ilością ofert, a co za …